onsdag, april 30, 2008

Sista April


Idag är det valborg, sista april. Tänk vad snabbt allt gått.
Ingen sol är det idag, inte ännu iaf men tror inte det kommer fram någon heller. ser alldeles för grått och monligt ut, fast det är inte så kallt så det är ju skönt.

Har suttit och kollat på bdb en stund, finns en tjej där, Julia, som har så grymt snygga tatueringar så jag blir så sugen på att göra fler men jag vet bara inte riktigt vad, jag o Micke har ju lite planer också iaf men vi får se om det hinns med innan sommaren eller om det blir efter.


Nu ska jag nog försöka hoppa in o ta en snabb dusch och sen blir det nog en promenad, tror syster skulle komma in till stan idag också så då knallar med henne ned, så tråkigt att vara ensam ju.
Micke jobbar och jag vet inte när han slutar, hoppas att han inte slutar för sent iaf.
Klockan 15.00 börjar valborgs-firandet här på gården så då kan jag ju gå dit en stund iaf så slipper jag o Smira ha tråkigt, sen får vi se om vi går ut till Krylbo eller hur det blir, beror ju lite på när Micke kommer hem också.

Hoppas ni får ett bra sista april firande!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥