tisdag, april 29, 2008

Väder

Idag är det tisdag och mycket finare väder än vad det var igår, känner mig lite piggare också även fast det vart en riktigt tidig morgon, Samira vaknade med ett illvrål strax efter 6.00 i morse.
Det var ju bara att kliva upp typ, fast hon somnade iaf om en liten stund och det tyckte jag bara var skönt, lite sömn skadar aldrig :)

Nu ska vi snart gå ut på en promenad, går nog upp mot Balders och runt vallen idag igen, känns som en skön promenad och lagom lång för Ture, får se om Micke kommer hem lite tidigare idag eller hur det blir, tänkte försöka komma ner på Holmen igen med Samira men det är lite svårt att hålla reda på Ture iom att han ska jaga alla fåglar och nästan bara kastar sig ned i vattnet, lite kul är det ju iaf att han inte är rädd för vattnet :)

Just ja, jag har börjat kolla in bloggen på wordpress.com, kanske börjar blogga där ist men jag har inte bestämt mig, skriver inget speciellt där nu utan mest kolla design och sådant, lite drygt också att byta adress igen men vi får se hur det blir..

Nä dags att sätta fart, hoppas ni får en underbar dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥