fredag, april 25, 2008

färgat

Hallå, detta blir ett riktigt snabbt inlägg. Jag ska snart ta och sova för imorgon blir det marknad i Norberg hela dagen.
Sen sist jag skrev har jag knappt hunnit något alls, vi har bara varit ute o det fina vädret och promenerat och myst, jag har t o m fått lite färg å det känns kanon!

Ture har börjat tappa valp tänder också så det kan ju förklara hans frenetiska bitande på ALLT hoppas det går över snart bara.
Samira håller på och får nya tänder, nu är det hörn tänder i överkäken men jag tycker att hennes tänder bara ploppar fram nu och springa är det roligaste som finns till hon snubblar in sig i sig själv och ramlar på näsan, då blir det illvrål.
Och Micke jobbar hemmavid och det är skönt, även om han jobbat långa dagar så gör det ju inte så mycket i o m att han faktiskt kommer hem :)

Nä nu blir det sängen ska försöka skriva mer imorgon kväll eller när jag har tid.

Kram
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥