måndag, april 07, 2008

Jag har verkligen inte haft tid att skriva här på sistone, dagarna går så fort i exakt idag så är det 1 vecka kvar så börjar Micke jobba här hemma :) Känns bra fast nervöst också.
Samira springer i full fart här hemma och äntligen har våra förkylningar gått över.
Ture växer och busar mer och mer han med, han börjar lära sig att inte bitas när man ska klippa klorna på honom också, han är lite väl energisk fast det är ju kul också.
Det är alltid fullt upp här hemma :)

Ikväll är det Cashmere Mafia på TV3 igen, såg inte hela avsnittet förra måndagen men det verkar iaf bra så det ska jag nog försöka se innan jag ska sova. Jag är fortfarande ganska trött utav mig så jag behöver verkligen sova men nu har Samira börjat ge mig sovmorgon så vi har sovit fram till 9.30 så det är såå skönt fast däremot blir ju Ture lite sur ist :P

Nu ska jag försöka vila lite innan det är dags för promenad, Smiris sover men vaknar nog vilken minut som helst, hon somnade ju lite senare än vanligt nu idag så får väl se när hon vill stiga upp.

Just ja, har ett inlägg som jag skrev för ett tag sedan men jag glömde visst publicera det men jag ska göra det på en gång också, måste bara kolla vad det var jag skrev för det har jag glömt bort.

2 kommentarer:

♥ Your words against mine ♥