torsdag, april 17, 2008

Lika härligt väder idag som igår, fast jag tror till och med att det är varmare, kändes som det i morse iaf.
Ska ta en snabb-dusch nu och sen ska vi ut o leka lite. Samira är lite trött så får se om det blir nå lek eller bara promenad. Just nu sitter hon i sin lilla fåtölj och pratar i telefon, hon försöker till och med ge Ture telefonen så han ska kunna prata men han är inte intresserad. han vill bara busa med Smiris fötter :)

Ska försöka hinna ner på stan idag också, måste hämta ut mer medicin och sen kolla solglasögon men jag vet inte om jag orkar leta solglasögon, får se.
Imorgon ska vi till veterinären och vaccinera Ture, hoppas det går bra och att han inte blir dålig, tydligen kan dom bli det.

Nä dags att sätta fart så man hinner något idag också. Måste ta och dammsuga lite idag med, tror jag dammsugar varje dag men Ture håller nog på att tappa både valp- och vinterpälsen nu så det är ju hår överallt. Sen ska jag bädda rent lite i vår säng, måste köpa fler stora påslakan, vi har ju bara ett så det blir ju att tvätta det mest hela tiden :/ Lite drygt faktiskt.

Ha en bra dag och hoppas ni har det lika fint som vi har det!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥