tisdag, april 29, 2008

lättklädd





Idag har det gått fort, hela dagen nästan. Trodde att det skulle gå segt iom att vi gick upp så mycket tidigare än vanligt men så har det inte varit.
Vi har mest varit ute i solen idag, var så varmt och skönt och jag hade t o m klänning på mig, visserligen tunna strumpbyxor också och sen min sjal o cardigan när vi gick ut men med cardigan så vart det alldeles för varmt. När Samira somnat så satte jag mig och solade så mycket jag kunde, vill ju bli brun jag med! Så fuskigt att Micke blir så himla brun, fast det skulle ju vara konstigt om han inte blev det, haha!

Imorgon är det valborg, tror det blir Krylbo för våran del, har inte hunnit prata så mycket om det så det lär ju visa sig. Micke jobbade sent idag och kom inte hem förren strax för 20.00, fast han kom ju hem med kebabtallrik så då kunde jag förlåta honom, haha.

Måste ned på stan imorgon också, behöver både hår- och fransfärg, samt lämna tillbaka en tröja och bara kika lite :) Vill verkligen ha nya sköna snygga skor nu, hittade ett par i en av katalogerna jag har hemma så jag ska nog sätta mig och beställa dem innan de tar slut :/

Ska försöka hinna ändra designen här också, sen försöka bestämma mig om jag fortsätter blogga här eller på wordpress.com, men det lär ju visa sig.

Just ja, träffade ju min Morbror Ante idag igen, känns så himla kul att träffa honom även om idag bara var en riktigt snabbis, han var på väg på möte/kurs med jobbet och sen skulle dom tydligen dricka öl och kolla på speedway. Det var himla länge sedan jag var på speedway men jag ska passa på nu snart när Micke är hemma, fast han hatar typ att kolla på speedway men då får väl han stanna hemma, Samira måste ju få hänga med och kolla också, precis som jag fick när jag var liten :D

Nu är det dags för mig att sluta, ska snart sova. Funderar för den delen att börja video-blogga men jag vet inte, känns lite pinsamt, haha!

Hoppas ni haft en underbar dag och ha en trevlig valborg!
Kram



Min outfit för dagen, fint va?!

2 kommentarer:

  1. ooh var haru köpt den rosa tröjan? mums!!

    SvaraRadera
  2. den köpte jag på Gina Tricot, 49,- helt perfekt o såå skön :))

    SvaraRadera

♥ Your words against mine ♥