onsdag, april 16, 2008




Denna dag har gått fort. Efter vi hade ätit frukost så gick vi såklart ut i vårsolen och det var så varmt och skönt samt att vi såg både fjärilar och humlor, så mysigt!
Vi satte oss i lekparken här utanför och lekte lite med sanden, Samira tyckte mest att det var kul och plocka stenar :) Ture gosade med två andra små tjejer och bara njöt av all uppmärksamhet.


På ekonomi rådgivningen gick det bra, hon hjälpte mig med lite papper som jag inte alls förstod mig på och jag tror detta ska gå riktigt bra. Ska bara försöka hitta ett deltids jobb nu också, fast jag har ett par som kan vara möjligt men det åter står att se.
Imorgon kommer ju Micke hem, och sen kommer han ju vara hemma och jobba. Känns så himla konstigt fast kul också så klart! Annars imorgon hoppas jag på att det blir lika varmt och skönt och en massa sol, då ska vi ut och leka och promenera igen, mysigt som bara den! Ska passa på och ta lite mer kort också tror jag.

Nu blir det lite teve för min del innan det är dags att gå ut med Ture och sen sova. Trött som bara den och jag hoppas jag sover lite bättre nu inatt än igår natt.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥