torsdag, april 17, 2008

Det är 38 grader på vår balkong och skinande sol. Har nyss gått in, vart lite för varmt faktiskt :P Samira sover lite middag nu och sen när hon vaknar ska vi äta lite och sen blir det nog ut i lekparken igen. Så himla skönt att vara ute även om vi bara sitter i sandlådan, frisk luft iaf :)

Mormor, Robban och William e sjuka igen, tror allihop behöver läggas in snart för nu är dom fanimej sjuka hela tiden. Jonathan var dålig tidigare i veckan men mår bättre nu och mamma är mest sur eftersom det inte blev nå sälen idag. Morfar ska tillbaka på provtagning idag så får se vad dom säger nu, känns himla tråkigt och lite oroligt iom att han varit dålig till och från sen i jul och inte vet dom vad det är heller men antagligen är det vinterkräk sjukan plus influensa och förkylningar som retas. Hoppas iaf att det inte är något allvarligt.

Tror Samira har vaknat nu för jag hör nån som sitter och pratar där inne. Ska snart ta upp henne men hon får sitta ett tag tills hon protesterar ibland så somnar hon ju om.
Hon somnade så sött ute också, satt o hängde som alltid i barnvagnen och sen när jag tittade på henne såg jag hur hon stängde ögonen och typ en minut efter så börjar hon snarka! Det har hon fått från sin pappa, hihi! Hon fick ligga kvar i vagnen lite medan jag städade lite utanför vår port, borstade bort lite sand o skräp, fattar inte varför alla häromkring ska kasta skräp på marken när vi faktiskt har jätte bra soptunnor vid varje ingång..? Och sen alla jäkla fimpar, ska skriva en lapp idag om att dom får börja plocka upp dem efter sig, både Samira och Ture ska ju stoppa dem i munnen och det är ju inte alls nå bra!
Sen är det faktiskt inte så kul att jag ska behöva plocka upp alla fimpar efter andra, en sak om det vore mina egna men jag kastar faktiskt inte dem på marken däremot lägger jag dem ofta i min jackficka, inte så mysigt men ingen stoppar dem i munnen iaf :)

Nä ska se om min fisunge vill komma upp och äta lite mat, jag ska nog bara ta ett äpple, är inte så hungrig, blir inte så hungrig när det är varmt ute sen kan jag äta med Micke sen när han kommer hem, dom är iaf på väg nu men det tar nog ca 3 timmar innan han är hemma. Förhoppningsvis blir det inte för sent, tänkte ju att vi skulle ta en promenad tillsammans :D

Gaaah!! Jag blir så lycklig av det här vädret så jag vet nästan inte vart jag ska ta vägen, haha!
Hoppas ni mår lika bra som jag gör just nu och att ni inte är sjuklingar som resterande av min familj??!!

Hmm har försökt lägga in bilder och en filmsekvens men det verkar inte funka, vet inte riktigt varför men jag kan ju testa igen senare ikväll så får vi se om det funkar då, har ju faktiskt redan idag tagit 30 bilder, hihi. Sitter o spanar efter en bra men billig systemkamera men det är bara för dyrt, synd det :/

Kram

1 kommentar:

  1. Tack för komentaren. Lägenheten är supermysig & jag längtar tills man får flytta in :D

    SvaraRadera

♥ Your words against mine ♥