måndag, april 28, 2008

nya saker




Hej allihopa!
Nu är helgen slut och en ny vecka har påbörjats. Micke är inne på sin andra vecka när det gäller att jobba här hemma. Det är himla skönt och det går bra också, inte så bökigt eller så som jag först trodde, jag gillar verkligen att han kommer hem varje kväll även om han jobbade över ganska mycket förra veckan så gjorde det ju inte så mycket eftersom han faktiskt kom hem iaf.
Igår var vi i Borlänge och kikade runt i kupolen, hittade en jättefin rosa cardigan på Gina Tricot som kostade 49:- perfekt pris tycker jag. Sen hittade jag en annan tröja också som var så ljuvligt blå-turkos men den köpte jag aldrig, blir sen om den finns kvar. Köpte en turkos sjal från Vero Moda och sen hittade vi en billig shopping-vagn på babyproffsen till Samira, den är från Graco och har en jättefin lila färg och var väldigt enkel att både köra och fälla ihop så nu kan vi sälja vår Herqules vagn utan problem :)

Micke köpte två skjortor och en t-shirt, skit snygga var dom. Jag hittade fler skor jag vill ha också men jag har precis beställt ett par men jag får nog byta dem iaf sen för jag provade dem nu i kupolen och då var strl 35 för stort så då måste jag ju byta till en mindre om jag nu inte köper ett par helt andra ist.

Sen köpte jag ett läppglans med plumping-effekt, skitbra så det tipsar jag om för det var inte så dyrt heller. Det var maybellines watershine volume XL kostar ca 120 kr
Man känner verkligen den där pirrande stickande känslan men sen om läpparna blir nå fylligare vet jag inte men fint är det och luktar gott gör det också :)

Tråkigt nog är det inte lika fint väder idag som det varit men jag hoppas solen ska komma fram senare idag eller iaf senare i veckan, så himla skönt och jag blir så pigg, just nu sitter jag bara i soffan och är trött :P

Sen på onsdag är det ju valborg, Micke tyckte att vi skulle åka till Krylbo och kolla på majbrasan där så får väl se om det blir så, själv vet jag inte alls, valborg är inte så stort för mig faktiskt.
Vad ska ni hitta på? Har ni några stora planer?

Jag ska iaf försöka svara på ett mejl nu som jag inte hunnit skriva klart fast jag försökt alldeles för många gånger, lika bra att passa på medan Samira sover.

Förresten om nån har ett tips på fina ballerinas så får ni gärna höra av er! :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥