onsdag, april 16, 2008




Idag är det onsdag, imorgon kommer Micke hem och då är det sista dagen han är borta och jobbar. Känns himla konstigt men samtidigt så skönt! :D

Igår var vi ju i Norberg, hos min mormor. Tog ju bussen med både Smira och Ture, gick ju bra på men när vi skulle av i Norberg glömde nog busschauffören av oss och först öppnade han inte dörren sen så hade han ställt sig så långt från perrongen så att vi nästan inte fick av barnvagnen och den fastande mellan bussen o perrongen, det var otäckt men som tur var fick jag hjälp, så nu vet jag att det finns några snälla människor i Norberg iaf :)
Hemma hos mormor busade vi med William och fikade. Var på lekplatsen en sväng också å det slutade med att vi hade både grus och sand överallt, haha. Smira hade till och med sand i sin blöja :P
hem kom vi inte förren 20.00 så då var det bara kvällsmat för Smira och sen sängen. Jag satt mig o kollade på teve och spanade runt på datorn innan jag gick o la mig.

Idag ska jag ner på ekonomi rådgivningen, får hoppas det går bra och att dom hjälper mig få rätsida på vissa saker och papper. Tror nog att det ska gå bra för så illa är det ju inte, inte ännu :P

Mormor och William kommer strax efter lunch skulle jag tro, om nu William följer med, han har inte varit hemma hos mamma på hela veckan och imorgon ska dom ju till Sälen så får se hur det blir.
Nu ska jag ta o fixa lite mer här hemma, kolla så alla papper är ihop plockade och sen tvätta av Smiris alla leverpastej :P

Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥