torsdag, mars 27, 2008

Usch vad det är tråkigt att vara sjuk. Samira är inte bättre heller och eftersom Micke vart tvungen att åka till Skövde för att jobb så fick min syster ta Ture i nån dag så jag slipper springa in och ut med Samira när hon har feber. Hoppas hon blir bättre snart iaf.

Under påsk låg ju jag mestadels sjuk så det hände inte så mycket här hemma, inte vart det nån påskmiddag med min familj heller eftersom dom också är och har varit sjuka, tror vi är sjuka-släkten ;P
Var iaf till Mickes mamma och åt lite, det var mysigt. Sen försökte vi ju i lördags ge Samira ett påskägg och hur det gick får ni se på filmen som jag lagt upp. Min lilla gosfia :)

Har för den delen flyttat in henne i sitt egna rum, jättemysigt och hon sov där hela natten, tror hon får sova lite bättre när hon slipper alla störningar från mig också och sen Mickes snarkningar när han är hemma.
Ja just ja.. om ca 2 veckor så börjar Micke jobba här på hemmaplan, m a o så kommer han jobba mellan 7-16, tror jag det var. Känns iaf jätte skönt att få ha honom hemma på kvällarna och jag hoppas att vi inte kommer reta gallfeber på varandra, kommer ju bli lite jobbigt att få in en riktig familjerutin i början men det går bara man vill :)

Nu ska jag se om Samira vill ha lite att äta eller om det blir det juice och banan, hon är väldigt kinkig med maten just nu men om hon mår som jag har mått så förstår jag henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥