fredag, september 23, 2011

Dessa jäkla nätter


Fredag, och jag har varit vaken sen halv 7 i morse.
Kunde inte sova mer men jag somna rätt tidigt igår, tror jag. Dock har jag vaknat sjuttiotusen gånger denna natt också. Nu kom jag iaf ihåg tabletterna men dom hjälpte föga. Jag är iaf inte lika trött som igår så sömnen borde ha varit bättre.

Snart blir det en promenad, hela vägen till stan, hoppas det inte blåser lika mycket som igår men det verkar inte som det och solen lyser iaf.
Samira blir kvar hos sin pappa i helgen också. Känns tråkigt men hon kommer nog få det kul, badhuset skulle dom visst till och det gillar hon verkligen och jag får träffa henne på måndag.
Sen kanske jag hinner få någon rätsida på sömn o psyke.

Aa nu måste jag iaf fixa mig lite innan jag ska ut, jag ser fortfarande knarkar-röd ut runt ögonen :/

Kaffe blire också en hel del. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥