torsdag, september 08, 2011

Ny dag


Torsdag morgon.
Jag känner mig iaf inte lika trött som igår men det kan ju ha med att göra att jag somnade rätt tidigt igår.
Började kolla på Memento men det vart knappt 10 min som jag faktiskt såg innan jag somnade.
Skönt ändå trots att jag haft en hel del konstiga drömmar i natt igen. Jag har ju vant mig ändå och dessa som jag hade i natt mår jag iaf inte dåligt över, dom är bara konstiga.

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Ska nog ned i källaren o kolla cykeln o se om det kanske bara är ventilen som e trasig.
Är sugen på att sola men då måste jag ju ta mig till stan o då vill jag ju ha min cykel.
Den andra cykeln är inte alls skön att cykla på heller :/

Kollade klart på Due Date igår också, den var ju knappt rolig, jag har nog inte den där humorn. Däremot har jag kommit på att jag gillar Irene Huss-filmerna =) Det e lite kul iom att jag gillar få svenska filmer. Hur många lingon finns det i världen? är ingen av de svenska filmer jag gillar men den gick ju iaf att se. Det har blivit mycket mycket film på sista tiden men det är så skönt.

Nu ska det bli mer kaffe innan jag ska ta en tur med snabeldraken o fixa kattlådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥