fredag, september 09, 2011

Nu börjar min vecka.


Ja jisses nu är det fredag igen, känns helknasigt att veckan gått så fort.
Igår kväll var jag så otroligt rastlös o inget att göra, eller alltid finns det saker att göra egentligen men att städa o så var inte mkt till alternativ, det mesta var också redan gjort.
Men kvällen gick an ändå, bra musik o lite wordfeud o senare film gjorde att jag tillslut kunde varava ned.



Nu är det snart dags att hämta ett litet busfrö :) Väntar dock tills efter mellis, det blir så knasigt att hämta henne tidigare.
Tror vi ska gå förbi stan på vägen hem också, kika lite typ.

Nu ska jag planera lite inför veckan, jag o mina planer går oftast inte som tänkt men försöka kan jag ju ändå.
Imorgon vet jag iaf att det blir bio med lillebror, ska bli skoj som attans! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥