onsdag, september 21, 2011



Om jag skriver så här.. Jag är seg, blir någon chockad?!
Haha skulle inte tro det men det e precis så jag känner, seg o trött. Haft en knasig natt igen där jag vaknat med ryck var o varannan timme.
Nu sitter jag o dricker kaffe och funderar på vad jag ska göra.
Dammsugning, diskning, tvättning ofc.. Söka/kolla jobb också.
Lägga in räkningar för betalning och sånt kul ska jag väl göra denna fina gråa regniga onsdag.
Skulle vilja ta mig ut på en promenad också men jag har inga skor för det, några längre promenader funkar inte med de skor jag har då det bara slutar med ont i både hälar, knän, höfter o rygg så jag får nöja mig med en kort promenad, huvudsaken är nog egentligen att jag kommer utanför dörren.
Ska nog gå över till andra sidan o se om Cool Corner har öppet så jag kan köpa lite nya rökelser för mina är uppeldade för länge sedan, det går ju liksom rätt fort.

Ska bli en kopp kaffe till innan jag ska göra något vettigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥