måndag, september 19, 2011

Går inte bli lugnare än så



Så var helgen över igen. Denna gång gick den snabbt men det kan också bero på att jag sov mest hela helgen.
Sambuca i fredags o sen sömn som fasen hela lördagen. Mobilen försvann också och efter idogt letande på lördagen gav jag upp och la mig för att kika film ist.
Igår hittade jag iaf telefonen, helt utan ljud och väl göm under sofftyget. Mhm så blir det om man spelar wordfeud i soffan tydligen :P

Idag är det regn, regn som bara den och grått så att det känns som eftermiddag ist för morgon. jag har tänt ljus o dricker kaffe, kikar på jobb o lite kläder.
I fredags var jag o Samira på stan, hon fick en jacka o en jätte söt onepiece, eller ja en kopia från HM. Den passade iaf perfekt o hon var så söt o såg så busig ut så nu vill jag själv ha en ännu mer :)

Annars idag så blir det städning, ska fortsätta greja lite i köket, fixa lite papper o sen vette tusan, man blir ju inte så pigg av vädret direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥