torsdag, september 08, 2011

Halvt så segt


 Då har jag hunnit med en hel del idag också. Den lugna dagen som blev igår gjorde mig gott känns det som. Pigg är jag iaf och nu uttråkad :/
Har städat o grejat, hunnit med en promenad med Jonas o tillhörande babbel.
Promenaden var verkligen också bra för mig, det nervösa o speedade jag kände imorse är nu mer avslappnat även fast jag skulle vilja göra något och som vanligt vet jag inte vad.
Tackade nej till en, jag orkar inte träffa honom! Han lät inte glad men är jag inte intresserad så är det ju bättre att säga så..?

Det är nå skumt med kommunens utomhusbelysning, dom har varit igång hela dagen, bra jäkla onödigt kan jag tycka!
Finns ju lite el att spara där om dom kunde stänga av dem när det ändå är ljust ute.

Nej jag måste göra något, sugen på öl är jag också men känner mig för lat för att ta mig till stan och så kommer det säkert bli en klunk o sen inse att det inte var gott :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥