måndag, september 19, 2011

att leva på


Denna dag går verkligen segt just nu, har dammsugit, diskat o tvättat. Hunnit med en kort promenad till affären också och nu sitter jag här igen.
Räknar ned till kvällen så jag kan få sova.
Hjärnan är inte med mig idag heller, jag är urusel på Wordfeud idag :S


Nu kikar jag lite på hundar igen, det gör jag iofs dagligen också för vem vet när den rätta hunden dyker upp. Hittade iaf en sån fin blandis i Hedemora, pomeranian o något mer.. såg ut som en dunig rävunge - den vill jag ha!
Fasen jag skulle vilja ha en hel gård med hundar och träna o göra cirkuskonster.. Det skulle jag vilja leva på :)
Fast just rasen pomeranian är väl inte den ras jag är mest inriktad på men söta är dom.
Jag vill helst ha en shih tzu, den rasen har jag varit fäst vid i många år nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥