fredag, september 09, 2011

Flera goda men en ond.



Min docka är hemma!!

Vi har haft en riktigt mysig eftermiddag, lekt i leran, fått gatumusikanter att spela för oss, lagat mat o gosat.

En bra fredag helt klart :-)

Gatumusikanterna vette tusan vad det var, dom stod vid stationen o spela o både jag o Smira vart nyfikna o vart tvungna att gå o kika då vi ändå redan var ute. Samira som älskar musik dansade så sött fram men när dom sedan kom emot oss spelandes vart hon blyg.

Vad det var för några vet jag inte men lite kul var det allt.

Nu sover hon o jag kikar på lite film igen. Ikväll är det Incetion som gäller o hittills vette tusan, jag är nog inte riktigt på humör för film. Även fast fredagen till största del varit bra så finns det en händelse som uträffat som gör mig så sjukt irriterad och besviken.

När folk absolut inte har någon respekt, hänsyn eller kan göra så som bestämt så blir jag irriterad och framför allt besviken. Man ledsnar och undrar hur vissa bara kan få fortsätta på samma jäkla idiotiska sätt.

Fast nu ska jag försöka släppa detta och ist börja om på filmen innan jag ska in och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥