tisdag, september 20, 2011

så awesome eller..?!


Skitdagen..eller nee sega dagen vart ju okej o inte seg, mer kul, det gillas.... eller som vi skulle sagt med ironi "aaaasuuummm"
hehe näe men visste det väl okej att säga awesome ibland men det kan bi ganska irriterande också, som ett gammalt ragg till mig som påstod att allt var awesome o då menar jag allt.. fanns liksom inegn mening utan orden awesome.. eller jaa den lite mer fula svenska versionen då :P

Ne men jag o Jonas hade det skoj, skrattat o tjoat nästintill.. tjoa o sjöng gjorde nog mest jag, dansband o Noice e mina grejor det ;D
Och det bästa, måndagen e slut o jag får sova, trots vattenläcka i huset som inte ens jag gjort men det e en historia för sig för nu blir det Sons of Anarchy o sen sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥