onsdag, oktober 05, 2011

Klart men så oklart.


Det är något konstigt nu, jag vill skriva o har massor att skriva men det är antagligen så mycket att inget blir skrivet.
Det blir blockerat. Ungefär som mitt minne just nu, jag kan helt enkelt inte komma ihåg vissa saker.. eller ja ganska mkt saker och jag känner mig vilse. Lite mer än vanligt faktiskt.
Men ja, dels e det lite av den årstiden just nu o sen är det ju faktiskt ganska mycket jag över huvudtaget.

Iaf så idag ska jag till Västerås, nöjesvisit kan man säga eftersom det e med Syster. Vi ska dit o kika lite, önskar bara att jag hade haft pengar så jag verkligen kunnat haft nöjet på min sida men jaja.. Att köpa saker är inte allt, det ska bli skönt och framför allt kul att åka iväg med syrran igen. Det var länge sedan.

Igår var jag ute med mormor. Inget stort - ÖoB, Elgiganten o Lidl här hemma i stan.. Men samma sak där, skönt att komma ut, prata o vara lite social fast jag egentligen inte vill.
Det blir lite stort för mig då och det gläder mig att jag har mormor. Syrran också och de andra så klart.

Jaa.. och på tal om glädje kan man vända det till hat.. Eller ja vända ämnet bara.. Hat har varit ett ämne o känsla jag funderat mycket på ett tag nu. Mest på grund av en inneliggande känsla av ilska som jag inte riktigt vet varför men jag har kommit till den insikt att det inte är hat som ligger bakom. Avsky, irritation, besvikelse kanske mer men hat och att hata - inget jag kan komma på att jag gör. Hata är så starkt o jag har nog inte mycket hat i min hjärna/hjärta, inte mot andra o annat iaf.
mjaa.. som sagt det är en hel del just nu och ändå ganska mkt utan anledning.
Det är bara jag.

3 kommentarer:

  1. Du är dig själv och det är speciellt nog <3 i alla fall för mig.

    Du växer och kommer igen starkare än någonsin =)

    SvaraRadera
  2. ...så plöstligt blev jag "en av de andra såklart" som du har att prata med...nu blev man en i mängden plötsligt...som stannade kvawr när du uppelvde att andra svek.........:(..//Mr Lindh

    SvaraRadera
  3. nej,,,,det är jag inte,,,,men det var inget viktigt ändå.,,

    SvaraRadera

♥ Your words against mine ♥