måndag, september 05, 2011

Redan produktiv dag



En jäkla tidig morgon blev det idag, var lite nervös över att jag ens skulle komma upp. Svårt att somna och vaknade när jag väl hade somnat. En sväng helt förvirrad o fatta inte riktigt vart jag var :-/

Men upp och iväg kom jag, till BVC och kollade lilla busans syn, fortfarande på gränsen så nu blir det en remiss till ögonmottagningen och kolla syn där också.

Dock känner jag mig inte speciellt nervös eller så. Skulle det vara fel på synen så är det ju inte det värsta direkt o min skitunge är riktigt söt i glasögon också :-)

Väl hemma igen så passade jag på att pumpa i luft i cykeldäcket o nu hoppas jag att det får vara kvar. Sen blev det dammsugning så det känns liksom som vanligt igen efter förkylningar o skit. Bara ögonen som retas men det går ju an. Sitter på balkongen o spelar WF o läser lite men snart blir det nog lite diskning också, såå kul ;-) måste iaf fördriva tiden innan jag ska till sjukan igen, denna gång psykologen - kändes som om jag nyss var där dock men det e nog bara för att sist var det i slutet av veckan o nu i början.

Jaja jag gillar henne så det skadar mig inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥