söndag, september 04, 2011

Kriminaliteten härjar



Jag har hållt mig lugn idag på de flesta sätt.
Mest legat i sängen, spelat wordfeud o sen kikat film. Kollade klart på Silent House, nån spansk film men den var så jäkla trist, visst vart det lite "hoppa-till"-scener men inte så att den är värd att se. Slutet var iaf lite kul.
Såg sen The Take, nån brittisk mini tv-serie som jag trodde skulle vara skit men efter att jag fortsatte så vart den bara bättre o bättre och nu i efterhand kan jag säga att den var grymt.. Eller nåja grym vet jag kanske inte men helt klart sevärd!



Jag fick dock trycka paus så fort jag skulle kika WF eftersom jag inte ville missa något :P
En liten prommis till Konsum blev det ju också, då kände jag ytterligare att jag inte är riktigt frisk. Det var tungt för dom få meterna  :/ men nu är jag ju hemma igen.

Strax ska jag sova, blir väl en ny film o somna till och imorgon ska jag upp redan 07, ska vara på BVC vid 08 och innan dess vill jag hinka i mig kaffe o försöka att kanske hitta nå annat än mjukisar att ha på sig :P
Det e lite skumt att jag känner mig fetare o kläderna är trängre men att vågen ändå står still..
Jag hoppas dock att det är bekvämligheten att ha baggy-mjukisar som gör att det mesta känns trångt o att det sitter mest i huvudet :P

Nej kika lite för hur det går för mig i WF, jag e fasen rätt kass även om jag tidigare idag lyckades lägga ett ord på 144 poäng så är det sällan jag får bra poäng.. Jag lägger mest små ord, det e jag mästare på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥