måndag, februari 18, 2008

Tufft läge

Jaja, är boende hos mamma i norberg ett tag framåt, Micke har kastat ut oss och nu har jag inte så stor tillgång till dator eller internet.
Vi mår väl iaf så bra man kan göra, allt känns så himla jobbigt så jag vet inte vad men jag vet heller inte vad jag ska göra :/
Tur att man har mamma iaf så att vi får nånstans att sova.

Falun var iaf kul även om det känns som om det kvittar just nu.
Nä måste dra nu, William o Samira leker så det stor härliga till :)

4 kommentarer:

  1. Vad fin din blogg är! Jag blir så less på min, den ser förtäskig ut..=/ Jag skulle vilja göra min design i paint!=) Aww, jag hoppas verkligen att det löser sig för dig och Micke. Om du vill så tar jag gärna ledigt hemifrån ifall du vill komma ut å supa av dej, eller bara snacka av dej! Kraam*

    SvaraRadera
  2. Vad du är snäll! Vet inte om det löser sig i första hand men jag hoppas det, tror jag o Smiris ska leta egen lght iaf men vi får se.
    Puss

    SvaraRadera
  3. Jadu det som man inte trodde skulle väl hända, vill inte ta det här men vi får se vad som händer..

    SvaraRadera

♥ Your words against mine ♥