torsdag, februari 21, 2008

Hur blir detta?!?


Usch och blä vilken vecka.
Varit hos mamma hela tiden, skönt vissa stunder och drygt som fasen andra stunder. Imorgon fredag ska jag o Smiris till Avesta och träffa Micke och vi ska väl försöka prata lite om allt. Tror och känner på mig att det inte kommer gå så bra som jag vill, han känns som om han bara är nonchalant... måste försöka hitta lght också för här i Norberg vill jag inte så gärna bo, alldeles för rörigt och sen kan jag ju inte ha alla våra saker nånstans :S
Får se vart det blir vi flyttar.. just nu känns det bara tungt o jobbigt alltihopa, det var ju inte så här jag ville att det skulle bli. Vill mest bara gråta hela tiden känns det som men jag grät så mycket i början av veckan så jag hade huvudvärk hela tiden :(

Jaja.. måste sova nu ska försöka hinna in på stan i Avesta också, finns ju ingenting i Norberg, så jäkla trist!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas de löser sig till de bästa gumman!! <3

    SvaraRadera
  2. Var stark!
    Allt kommer att lösa sig.

    kramar!

    SvaraRadera

♥ Your words against mine ♥