tisdag, februari 12, 2008

Tisdag

Trött är vad jag är och har varit hela dagen :(
Mamma var förbi en sväng idag också, det var kul! Hon busade lite med Smiris innan hon åkte.
Sen har Ida och Johan varit här också, skulle ju gymma men då var det fullt :( så jag o Ida solade ist, det var skönt, hoppas jag får lite färg igen, använder med B U S just nu men jag tycker inte det blir såå snyggt men det ger ju lite färg iaf :) Ska nog köpa den där som jag tycker är så bra igen, Clarins eller om det var Elizabeth Arden..? Får gå ner på stan och kolla :D

Imorgon blir det nog inget speciellt utan samma vanliga tror jag :D Ska försöka gunga lite med Samira om det inte är för kallt eller blött ute. Vi var och gungade lite idag och det var roligare idag än sist iaf :D Tror hon var lite för trött sist.

Nej nu ska jag ta en promenad med Turis och sen lyssna på ljudbok och försöka sova lite, är ju konstant trött just men det är skönt att det iaf börjar bli ljusare och att våren är på väg, hade ju fint bårväder igår och det är ju bara så himla ljuvligt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥