onsdag, februari 27, 2008

Pt. II

Alla som önskat mig lycka till och sagt att det löser sig, ni är underbara!
Det är inte riktigt bra här hemma ännu men bättre iaf och bara det gör mig gladare.
Skönast är ju faktiskt att ha ett eget hem igen och nu när jag varit hemma i 3 dagar så har vi varit sjuka, inte så kul men jag har passat på att röjt i Samiras rum samt städat, tvättat och dammat resterande av lägenheten också.
Kom upp nya gardiner i sovrummet också, vart riktigt fint, finare än vad jag trodde faktiskt.

Just nu tar jag en paus från städandet, satte mig i soffan med Samira så att hon skulle lugna sig och försöka sova lite och då kollade jag på något program om jorden och då började mina knastankar om att jag faktiskt skulle vilja gräva så långt det bara går o se hur det ser ut inne i jorden, det var faktiskt ett sånt program också så helt störd är jag ju inte.
Det skulle vara så häftigt.

Imorgon ska jag ringa veterinären så att Turis kan få vaccination mot valpsjuka också, skulle gjort det både igår och idag men jag var så trött så jag glömde helt enkelt bort det :/
Hör faktiskt att han ligger och tuggar på något så jag hoppas att det är hans tuggben och inget annat. Han börjar nästan bli stor också :) eller han växer iaf och så bits han, hela tiden och jag blir så arg för han vill inte lyssna på mig men igår sa jag åt honom ordentligt och efter det så lyssnar han mer iaf. Tror att det e nya tänder på G för han tuggar på allt.
Sen är han ju en riktigt skräphund också, han beter sig som om han aldrig får mat och ska äta allt - och då menar jag ALLT! Han är lite äcklig!

Imorgon ska syster-yster köra upp också, klockan 10.00 närmare bestämt så då är det bara att hålla tummarna för henne. Och kanske blir det lite fest i helgen också, på fredag är det Noice på The Green Man i Fagersta, får se får se..

Nu ska jag göra något annat innan Samira-Pira vaknar, 1 vecka och 1 dag kvar tills hon blir ett år :) Skumt men skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥