tisdag, februari 05, 2008

Lilla pojken mår bättre! :D


Nu sitter jag här igen, ska försöka sova tidigare ikväll iaf.
Tänkte skriva ett inlägg innan jag ska ut med Turis, vi var ju hos veterinären idag och där fick lilla killen lite sprutor med saltlösning och sen en spruta med antibiotika. Han hade blivit uttorkad antagligen av en bakterie som han fått i magen av snön.
Så nu tänker jag verkligen se till att han inte äter nå mer snö!
Han m,år iaf redan bättre, busar o leker igen och det är så himla skönt, en riktigt bra och trevlig veterinär var det också och hon verkar vara helt underbar mot djur. Hon ska jag iaf gå till i fortsättningen :)

Annars idag har det inte blivit så mycket, mormor kom ju och hämtade oss och skjutsade oss till veterinären och sen åkte vi hem till Avesta igen och åt lite mat och busade. Det är så himla skönt när mormor är och hälsa på, hon gör mig verkligen lycklig och glad :D
Ida och Johan kom också förbi, var meningen att vi skulle sola och gymma men vi fick inte tag på nån så det får bli en annan dag, ganska skönt ändå iom att jag var så trött, vaknade redan 7 i morse, visserligen somnade jag om en stund men det var inte en lång stund.


Jag hoppas bara jag kan somna, snart slut på ljudboken också så då måste jag byta men jag tror jag slipper ikväll iaf, måste ta och hitta en egen MP3:a också,
Nån som kan tipsa om någon bra?

Jag funderar på en Creative Zen V plus, den verkar bra också cool :D

Nej dag för kvällspromenad och sen sängen, ska ju komma upp imorgon också, måste ruinga vårdcentralen ang. mina öron så vi kan åka till Paris snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥