onsdag, februari 13, 2008

Broken

Idag har det varit vår-väder igen, så härligt!
Vi tpg en lite längre promenad idag fast egentligen var den väldigt kort men tillräcklig för Turis iaf, måste ju tänka på hans små ben. Han väger snart 2,5 kg så det är bra och det är så skönt att se att han växer och mår bra igen.

Snart dags att se hur mycket Smiris har vuxit också, fast det är 3 veckor kvar och även till hennes ett års-dag.

Jaja har inget mer att skriva, vet just nu inte om jag ska bryta ihop lite eller bita ihop. Micke o jag har pausat och han ska ha Smiris hemma själv i helgen medan jag är nån annanstans.
Det värsta av allt är att jag tror inte och märker inte om han faktiskt bryr sig men det är väl som vanligt, ingen reaktion.
Blir ju inget alla hjärtans dag firande imorgon iaf, känns ju himla meningslöst att fira eller försöka uppvakta Micke som inte ens bryr sig.
Fan ena stunden känns det som om jag ska brista ut i gråt, som när jag pratade med mamma tidigare idag och berättade, fick gråten i halsen hela tiden men kunde iaf hålla igen, känner mig både ledsen och arg på nå sätt. mest säkert för att jag verkligen försökt få honom att förstå allt och att få det lite bättre men det tycker antagligen inte han.

Nu ska jag se på teve, sen ut med Ture och sen sova, vill inte att det ska bli torsdag, helt sjukt!
Visst jag saknar honom men jag orkar verkligen inte!
Nu börjar Law & Order.

2 kommentarer:

♥ Your words against mine ♥