lördag, februari 09, 2008

Nagelfil och öl

Idag har Turis varit så duktig, ätit massvis av mat och bara bajsat ute, dock ska han äta upp bajset också vilket är så äckligt men jag försöker lära honom att låta bli. Vet nån gång att jag har hört att hundar som äter sin egen avföring behöver nå tillskott så jag ska försöka leta på det där forumet som jag tror jag läste det på :)

Snart ska lillebror åka hem, mamma kommer och hämtar honom men dom stannar inte kvar iom att dom fått ögoninflammation, antagligen samma som jag hade så då får dom åka hem och krya på sig ist :) Så det blir bara jag och Micke som ska kolla på melodifestivalen, jag som inte ens tycker att det är så roligt längre men man kan ju hoppas på att man blir överraskad :D

Jäjä, nu ska vi ut på en promenad, måste ned på stan och köpa en Miller eller två och sen en nagelfil, Smiris har ju gömt min här hemma nånstans.. igen, jäkla busunge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥