lördag, februari 09, 2008

I'm a bit strange, and Proud of it =)

haha jag tror jag är beroende av Pepsi Max, var o promenerade igår eller om det var i förrgår (?) iaf så vart det att tänka på hur mycket (många liter) Pepsi Max man fick ta med sig till Paris (finns säkert där) hur skum är man inte då?!
Jaja jag har mycket skumma funderingar när jag är ute och går, fast det sjukaste är nog att jag alltid skrattar för mig själv också, jaja jag e lite skum men jag har iaf roligt även om inte alla tankar o funderingar är så kloka :)

Idag har jag för den delen min bror här, just nu sitter han o spelar Ratchet and Clank, skitkul ju fast jag har redan klarat hela och nu väntar jag bara på ett Splintercell till ps3. Har dock inte hunnit spela klart det ena till Ps2 så det ska jag försöka hinna med nån gång innan ps2:an blir såld eller så. Fast det är ju svårt med tiden o speciellt när man ska smyga och vara koncentrerad, och sitta uppe hela nätterna är ju inte riktigt min grej nu när jag behöver sömn :P

Förresten har jag ett svårt beslut att fatta just nu, jag vet inte alls hur jag ska göra bara funderar fram och tillbaka hela tiden men jag hoppas jag kommer till en lösning snart eller ett beslut..
Eller.. att något händer iaf :)

Nu ska jag kika lite film o sen sova, ska ut med Turis en sväng innan sängen också.

Btw.. bästa låten just nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥