måndag, februari 11, 2008

Dagen har gått otroligt fort idag, visserligen har jag varit så trött så jag trodde jag skulle svimma av en stund. Så himla drygt när Micke ska åka på måndags morgonen, han väcker ju mig och Turis och sen även fast jag somnar om så vaknar jag bara helt slut :( Vill heller inte att han ska åka på söndags kvällen, det känns alldeles för tråkigt även fast jag denna helg skulle kunnat klara mig helt utan honom här hemma. Usch vad sur jag har varit på honom och om vi snart inte löser detta så kommer vi nog inte vara tillsammans länge till :S

Alla hjärtans dag på torsdag också, vet dock inte om det blir nå speciellt, känns inte som om jag har någon ork eller lust speciellt då det är så trassligt mellan mig och Micke. Däremot så funderar jag på att göra ett alla hjärtans dag kort med Samira :) Får se om det blir något.

Turis mår iaf bra nu, helt och hållet bra. han studsar och busar mest hela tiden och försöker leka med Samira även fast det inte går så bra, dom är iaf bra söta tillsammans, ska bara försöka lära honom nu att det inte är ok att nafsa och bitas, hans små tänder gör såå jäklans ont och det måste ju verkligen göra ont på Samira sen får han faktiskt helt enkelt inte göra så.
Ska försöka ringa hundklubben också å se om dom har nå valpkurser, skulle vara kul :D

Nej nu ska jag ta och fixa mp3:n och sen ta en kort promenad med Turis och sen sova, hoppas jag inte är lika trött imorgon, ska försöka sova någorlunda i tid denna vecka fast jag har ju så svårt att lägga mig i tid, fattar inte riktigt varför men men.

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥