tisdag, februari 05, 2008

snabbt inlägg

Hej hallå!
Jag lever men har ingen tid alls just nu, ska snart sova lite också, vart sent idag fast jag planerade att sova tidigt, hoppas det funkar imorgon kväll iaf :D
Annars är det okej här hemma, jag är friskare men däremot är Ture inte riktigt pigg, ska ringa veterinären imorgon, eller ja senare idag egentligen och höra vad det kan vara.
Han vill ingenting, varken äta, busa eller gå ut, just nu sover han bara nästan hela tiden och jag börjar bli nervös :(
Försökte ringa veterinären idag men då var hon borta så hoppas jag får tag på henne imorgon/idag iaf, vill ju inte att min lilla valp ska må dåligt :(

I söndags var jag o Micke förresten modeller för hans brors smycken, reklamen ska tydligen gå på kanal 7, lite kul även fast jag tycker att det är så pinsamt och hemskt att vara med på kort, jag gillar ju att ta kort men inte riktigt att vara med, blir enormt nervös då bara.

Nu är det dags att sova, har huvudvärk också :/ säkert för att jag sovit lite dåligt så då är det hög tid att försöka sova bättre.

2 kommentarer:

  1. Un gusto toparme con vuestro espacio..

    Mis saludos Joven Ideologa!

    SvaraRadera
  2. I translated the spanish to english and it said "A taste to run into to me with your space. My greetings Young Ideologa" but I didn't really understand what you meant with that so if you can please explain :) xoxo Pixie

    SvaraRadera

♥ Your words against mine ♥