onsdag, februari 06, 2008

tiden.

Snart dags för mig att lägga Samira, tror hon kommer somna rätt fort ikväll. Hon har bara sovit en gång idag, försöker ju att ha det så men ofta blir hon för trött vid 17-18 tiden så att hon somnar iaf och jag vill inte direkt hålla på och hålla henne vaken, då är det bättre att hon sover en stund och sen kanske är uppe nån timme längre på kvällen. Jag menar, jag dör ju inte av det iaf :)

Turis mår bättre och bättre fast han har varit lite trött o hängig idag också men nu äter han lite iaf så jag hoppas att han fortsätter, blir ju så jäkla orolig när han inte är pigg!

Nä borsta tänderna på min gullungem hon har redan 6st, helt sjukt! Och det är ju bara 1 månad kvar tills hon fyller 1 år, Hallå! Vart tar tiden vägen?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥