fredag, november 04, 2011

Levnadtecknet


Halloween är över. Imorgon börjar en ny Samira-vecka.
Det var ett tag sedan jag skrev och ptja.. så kan det vara.
Jag har fyllt år också, inget speciellt med det. Dagen i sig så var jag seg som fasen och spenderade den mest i soffan lite fint halvbakis tillsammans med syrran.

Däremot så har jag också varit på Pizza Hut o ätit och som jag åt också.. Ja jäklans så gott det är!
Hann med en lång vända inne på Eriklunds Köpcenter också men vi skippa Ikea denna gång.. Då hade det ju tagit såå mkt längre tid o vi hade aldrig kommit hem typ.

Jaja.. jag ska lägga mig o kika The Big Bang Theory o försöka få lite sömn, orka med morgondagen och se fram emot gymnastikträningen för Smiras del på söndag.
Egentligen borde man vara med på Robinsons såg jag.. Dom går då fasen ned i vikt bra iaf.. Dock får man inte äta Pizza Hut då :(

Aa whatever..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥