torsdag, november 24, 2011

Drömmandes


Vaknade flertalet gånger i natt, varför vet jag inte men upp och strosa runt i lägenheten lite innan jag la mig igen. Drömt skumma drömmar som vanligt också. Jonas katt Luke var förkyld så jag fick komma dit.. Att det hade kommit massvis av snö.. Sista drömmen sprack rätt snabbt när jag var upp någon gång i natt o det spöregnade och var typ 7+ ute.

Samira har bökat en del i natt också, hon fick sova i min säng och hon har då verkligen tagit min säng, vette tusan hur hon legat men jag har fått flytta henne flertalet gånger för att få lite plats.
Vid 8 i morse vaknade hon av att jag hade varit uppe och undrade vart jag skulle men sen somnade hon visst om.
Det har blivit sena kvällar för henne nu och därav sover hon längre på morgonen också, rätt skönt ändå.
Inte så kul att hon vaknar 5-6 och är pigg, förvisso var det länge sedan. Nu när hon vaknar även om hon är pigg så vill hon oftast se lite på film o slöa i sängen.

Nu leker hon dock för fullt i sovrummet igen och jag sitter här o dricker kaffe, försöker piggna till och låtsas att jag inte är förkyld. Dock har hostan kommit så dags att ringa vårdcentralen känns det som :/
Jaja det är iaf sol ute idag och jag tänker strunta i allt som har med att städa eller dylikt för att ist komma ut i solen. Ska nog ta en liten promenad men det blir alltid svårt med Samira, hon orkar inte gå så länge o tar jag vagnen vill hon ju inte sitta.. Men vi löser det nog..

Ut i solen ska jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥