onsdag, november 23, 2011

Nu väntar jag lite




Har jag skrivit något idag..? Jag tror inte det, kommer fasen inte ihåg :/
Borde inte ha skrivit idag. Men iaf så har jag nog inte haft nå vettigt att skriva heller.. typ som nu egentligen.
Dagen har bara varit seg och sjukt grå.. Nu börjar faktiskt jag också vilja ha lite snö, iaf snart.
Hittade ju både pulkor o tefat i förrådet så det skulle vara skoj att kunna åka lite denna vinter =)

Nu när jag kommer ned i förrådet har jag försökt röjt ut här uppe, sprungit ned med en massa kläder som Samira vuxit ur, vet dock inte riktigt om jag ska spara allt men att gå igenom det som ska sparas osv får jag ta nån gång när Samira inte är i närheten för där är hon minsann lik mig, ska sparas på det mesta!
Sorterat ur lite av mina kläder också, typ sommarkläder. Känns meningslöst att ha det här uppe nu.

Samira har varit som en tonåring idag också. Smällt i dörren till sovrummet och berättat för mig att där får jag absolut inte vara för hon tränar.. Och stökade kan jag säga men nu har vi plockat i ordning allt igen o hon är nedbäddad.

Jag sitter och väntar på Grey's Anatomy, 30 min kvar bara o efter det kommer nog jag somna.
Känner mig inte alls pigg :/
Vi tog oss iaf in till Kvantum o handla lite så nu har jag äntligen rätt smör hemma igen =) Flora ska det vara!
Fick höra att en gammal arbetskompis dött i måndags också - cancer tydligen. Tråkigt det där.
Men där har det nog lite med leverne att göra.
Sen fick jag en förkylnings-kram också.. haha.. En kram kändes iaf behövande o han var också förkyld så då smittas vi typ inte.. :P

Äsch.. ist för att skriva massa babbel så går jag o diskar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥