fredag, november 11, 2011

I wasn't meant to live a normal life


Då är det helg då, Samira hos sin pappa o jag hemma i soffan typ.. Vart seg som tusan efter att varit till stan o lämnat henne.
Hann iaf få med mig godsaker hem, lättsaltade skruvar :D
Ska strax mysa ned mig i soffan o kika på SoA o kanske nå annat om jag inte hinner somna.

Imorgon e det fest minsann, ingen vet hur det blir men vi vet vart vi ska tillslut :D Tur det iaf,
Jag ska nog ta mig en promenad till stan för att gå på bolaget. Känns liksom vettigt att gå dit för att handla onyttigheter, egentligen skulle jag gå hem också men njae med bolagspåsar så blire buss, enklast!

Har haft fyllebesök redan också.. Dock inget roligt sådant utan mest drygt. Fick höra såå fina ord som att han älskar både mig o Samira o bla bla.. Känns bara tragiskt och jag orkade inte lyssna så jag skickade hem honom igen. Hoppas han nyktrar till snart.. eller ja lite iaf.
Jag fattar fortfarande inte varför dom ska dras till mig.. alkoholister.. Varför är jag egentligen en magnet för dem..?
Grannen har också varit o ringt på, hon lyckades ramla också men när hon insåg att Samira var hemma skärpte hon sig iaf lite och denna gång orkade jag då inte göra nå tjänster heller.
Det är nästan så att jag tror att pensionen kom tidigt men den ska ju komma nästa vecka så vette tusan hur detta går ihop. Jag hoppas iaf att det lugnar sig lite.

Nu blire SoA iaf, jag gillar att Jax inte har så långt hår längre.. Han e ju liksom lite snygg nu :)

1 kommentar:

  1. Dåliga skakar man bara bort .
    Men du är aboslut den finaste varelse som finns, den som vinner ditt hjärta måste vara mer rädd om det än något annat -----<@

    SvaraRadera

♥ Your words against mine ♥