måndag, november 21, 2011

Färg, färg.. kanske



Mhm måndags förmiddag, morgon kan man ju inte direkt kalla det längre. Fasen det e snart inte ens förmiddag längre. Vi vaknade sent idag, skönt som attan men det var ändå ett par timmar sedan.
Grått o trist är det så inte är man sugen på en sådär massor av saker inte.
Till råga på allt och för att låta som kära syster så tror jag att jag håller på o bli sjuk, jag har ont i halsen.
Iom att jag tror att jag hade feber förra veckan o sen inte blivit nå mer så trodde jag att det var överstökat men tji fick jag faaast det kan ju gå över detta med, halsont e inte kul o speciellt inte om jag blir hes.
Jaja det blir som det blir.

Igår var vi iaf först på gymnastiken, syrran körde o skulle hämta oss men näe då la bilen av tydligen så vi fick glatt vänta ett tag så Ante fick hämta oss, tur det!
Senare på kvällen fick han hämta oss igen o så åkte vi ut dit o fikade, jäkla god tårta! Samira spelade mest dator hon men fick i sig lite tårta iaf =)
Simon hade färgat håret rött och jag fick ett sjukt stort sug på att göra detsamma. Det är så snyggt med rött hår! Vart iofs sugen på att kanske ha rosa eller blått också men det känns bara som om jag skulle fått en 30års kris eller nå och så kan jag inte gömma mig på samma sätt, jag väcker nog lite uppmärksamhet om jag har håret rosa, hur fint det än skulle vara..

Jaja..babbel babbel, nu ska jag ta o försöka fixa mig lite, dammsuga, diska o annat sånt där überskoj ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥