fredag, november 25, 2011

Lite gott väger upp lite ont



Nedbäddad i sängen med mysigaste morgonrocken. Känns skönt!

Har köpt en strykbräda idag, med andra ord kan jag väl titulera mig typ vuxen nu då. Och inte nog med det så har jag strukit också.. Eller skriver man strykit..?

Jaja gjort det iaf o plockat mer med julsakerna. Ser rätt okej ut men insåg att jag inte har nån duk till rumsbordet, jag hade det vita förra julen, hade helt glömt bort det.

Sen köpte jag ju hårfärg.. Eller toning men tur nog så testade jag på en slinga och nu är jag blondin med en orange slinga. Vart inte bra alls! Så ptjaa får kika ned på stan imorgon o se om jag hittar en annan då.

Samira e ju hos sin pappa nu. 10 min efter hon åkt kände jag mig bara ensam. Det blir så jäkla tomt utan henne!

Måste försöka få helgen att gå iaf..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥