tisdag, oktober 25, 2011

Släpad efter en bil



Men god morgon!

Tanken var ju att vi skulle till dagis idag men näe vi blir hemma, Smira hostar o snorar och kan lika gärna vara hemma och vila denna dag. Imorgon är det fotografering så vi satsar på att komma iväg då.

Jag ska faktiskt snart ta tag i den där jäkla disken som trots väntan inte försvunnit och sen blir det räkningar. Vilken rolig tisdag liksom :-P men men sånt är livet.

Gårdagen vart iaf bra, vi fick sovmorgon och sen var vi ned på stan med syster en sväng. Skulle kikat skor men näe det vart inte mycket sånt alls. 

Det får nog bli någon dag då busungen inte är med o härjar. Vi kikade ny gymnastikdräkt till henne men de flesta var ju tråkiga eller opraktiska.

Det nödvändigaste vi köpte var typ nässpray till henne så ptja.. Det var en ganska onödig vända men skönt att komma ut och träffa syster.

Tanken var ju sen också att vi skulle käkat från restaurangen men jag hade glömt att dom redan stänger 18 på måndagarna :-/ så det fick bli kebab från Karlbo. Tråkigt nog var deras strips inte alls lika goda och såsen lite för söt för min smak men det gick i ändå :-)

Nu måste jag dock hålla mig ifrån den värsta skräpmaten nästan, lite mycket nu känns det som och jag menar känner man sig småfet innan så är väl inte sån mat att rekomendera hur gott det än må vara.

Testade lite sminkning igår också, inför halloweenfesten. Nog fasen såg jag..hm.. Inte normal ut och som om jag blivit släpad efter en bil så det kan nog bli bra. Lite låtsasblod på det så ser jag nog mer skadad ut :-P

Och nu disk, satans så jag hurrar ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥