måndag, november 07, 2011

Klorin överallt


Städnoja är i farten igen.. Eller inte så farligt men jag har fasen gått lös på det mesta här hemma.
Städade som fasen igår o fortsatte idag.. Undra om jag gjorde det i lördags också?!
Kommer fasen inte ihåg men jag tror det..
Iaf så blir det ju bra, lyckats röja sovrummet så att det e fint där o inte massa saker överallt. Fortsatte i köket i en av skåpen, jäklans vad mkt papper o grejs jag hade som jag inte ens vet varför.
Nu får det iaf plats med ännu mera.
Igår bytte jag gardiner i vardagsrummet - två gånger.. Dock inte nöjd ännu men nu får det vara. Drygt att behöva stå på handtaget till stegen.. Jag e helt enkelt för kort :P men det funkar ju.

Dammsugit har jag nog gjort sjuttiotusen gånger typ.. Jäkla katt till att tappa päls nu.. Ser ut som om jag har minst fem stycken katter o inte bara en.. Och hon är ändå oftast under soffan, speciellt nu när städar :P
Samira la sig självmant i sin säng nu också, hon gillade de nybäddade o fina lakanen tydligen o somnade fort gjorde hon också.

Jag som bara städat o gnott idag tänker ta mig en smörgås för att sen dra mig ned i sängen jag med. Dagisdags imorgon så då ska jag upp tidigt. Borde duscha nu men det får jag försöka hinna med imorgon bitti helt enkelt.
På onsdag ska jag faktiskt på arbetsintervju, spännande o sjukt jäkla läskigt men mjaa tar mig i kragen o shapar upp mig så ska det nog funka.

God natt då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥