torsdag, november 24, 2011

Det ena eller de andra o lite hjälp, tack..



Happ då var denna dag slut typ.. Snart ned i säng för att se Criminal Minds.
Vi kom faktiskt ut i solen också, en dryg promenad i solen, gick under viadukten till Konsum o så tillbaka. Inte ens långt men det kändes tungt med förkylningen.

Efter prommisen blev det stan, kika glasögon och det fanns fina och mindre dyra. Vi fick 4 st med oss hem för att prova. Tror det kan bli ett par mörkare rosa faktiskt.
Sen apoteket o fixa lite medicin till mig. Där var det seg, datorerna ville inte riktigt :/
Samira fick pepparkakor av personalen så hon vart iaf nöjd o jag lovade att hon skulle få åka tåget som finns i plushuset.
Träffade på Jonas en sväng också =)

Hann dock inte kika så mycket hårfärg som jag tänkte så det får jag ta imorgon, kom ju på att jag måste till banken med dosan. Hoppas jag kommer ihåg det imorgon också!

Nej nu är det Criminal Minds, kanske kika igenom lite av bilderna sen jag hade mörkare hår o sen se om jag vågar mig på en färgning.. Sugen är jag, så att det kliar.. Skulle dock behöva klippa mig men ptjaa..
Färga först kanske.. Eller...?

Ska jag vara blondin eller ska jag gå mot det mörkare ..? 















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥