lördag, oktober 15, 2011

Lördagstänk



Lördag o vaken innan 10 känns faktiskt riktigt bra. Kaffet står bredvid och jag lyssnar på Modest Mouse.
Funderar på hur jag ska hinna allt, eller allt o allt. Det är inte så mycket egentligen men en del som ska hinnas o som allmänt känt så är jag lite seg utav mig, bara lite.

Sitter också och funderar på vad man ska hitta på för utklädnad till halloween, jag är minsann bjuden på fest och det känns förjäkla bra men ptja något läskigt att klä ut sig till. Svårt det där ändå och jag har inte direkt råd eller tid att beställa någon dräkt. Men det löser sig, lite smink o fantasi så ska det fixa sig :)

Nu ska jag dricka mer kaffe, fixa lite färg på naglarna o kika ut vad jag ska ha på mig till kvällen. Samira tyckte jag skulle ha en av mina rosa klänningar men det blir det inte, den sitter så konstigt :/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥