måndag, oktober 24, 2011

En efter helgen


Fasen, helgen gick tokfort och nu redan måndag igen.
Det vart ju gymnastik både lördag och söndag för vår del. Lördagens grupp var väl egentligen för mindre barn o mer nybörjare. Tränarna tyckte iaf att vi skulle komma tillbaka på söndagen och kolla om en annan grupp passade Samira bättre. Lovar att jag var då mäkta stolt mamma då :) Vi har ju ändå övar hjulningar, kullerbyttor o lite sånt där, så Smira kan ju =)

Iaf på söndagen var det bättre, hon var mer öppen och det var helt lugnt att jag var nere i fikarummet eftersom föräldrar inte får kolla på. Lite trist men samtidigt bra.
Nu blir det fortsättning på söndagarna ist, jobbigt dock är att det redan är kl 10. Vi e ju inte direkt morgonpigga här hemma men jaja det ska nog bli bra tillslut, bara vänja sig så gott det går.
Dock är vi väldig beroende av skjuts då, bussarna går inte dit på söndagarna o det e ju skapligt irriterande speciellt med tanke att busshållplatsen låg precis utanför hallen men jaja..
Allt går i princip att lösa och det gjorde ju det även i söndags.

Nu ska vi snart ned på stan med syster. Vet inte riktigt vad vi ska kika men något finns det alltid om inte annat kommer jag nog ha fullt upp att jaga o passa busungen som inte uppskattar att gå i affärer direkt :P
Jag ska kika lite skor, typ vettiga skor. Syrran e på AF nu, hennes första arbetslösa dag, tråkigt men samtidigt lite skönt för då hinner vi kanske ses mer igen :D

Nej dags att sätta fart, smink o allt kul :P ikväll ska jag testa sminka mig inför helgen, har idéer som borde funka med det mesta av allt smink jag har hemma, hoppas på det iaf så jag slipper ut o köpa för det har jag inte redigt råd med egentligen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥