torsdag, oktober 13, 2011

Önskning och behov


En dag närmre helg avklarad, typ.
Trist dock att lämna Smira igen imorgon men hon ska på kalas på lördag så det kommer bli skoj för henne. Jag ska fasen också på kalas. Hoppas syster bjuder på nå gott =)

Annars idag blev inget som det var tänkt, orkade inte sola o när jag kom hem vart det bara dammsugning o den där jäkla kattlådan.
Maten vi gjorde vart inte alls sådär god som jag hade hoppats men busan åt då o sa att det var fantastiskt gott så tur var väl det. Jaa men diska har jag gjort, måste rada upp lite av allt bra jag gör så att inte allt låter för jäkla deppigt ju.

Jag har också faktiskt suttit o kikat på lite önskeprylar inför min födelsedag, jag önskar mig allt.. nästan men nja, funderar iaf på vad jag behöver men kan inte komma på något förutom hyll- och förvaringssystemet som ändå är åt Samira. Det skulle iaf glädja mig också =)
Och joo, jag behöver äta på Pizza Hut men det är fixat tror jag.

Näe sova snart känns det som fast imorgon får jag iaf vakna utan väckarklocka o med all säkerhet kommer Samira väcka mig sjukt tidigt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥