torsdag, oktober 13, 2011

Känns som något inte stämmer


Tidig morgon igen, utan frost och inte lika kallt. Det gillas!
Tror tusan att jag sovit bättre också, trött är jag ändå iofs men vad jag kommer ihåg så har jag bara vaknat och varit uppe en gång, det är rekord för denna vecka! :D

Snart är det dags att dra sig mot stan o dagis, jag ska nog sola en sväng också.
Sen blir det hem o fortsätta att jag få någon ordning här hemma o förbereda lite mat.

Igår efter dagis gick jag o Samira ned till biblioteket i väntan på att mormor skulle bli klar hos tandläkaren. Riktigt mysigt att sitta där o läsa även om det kändes lite halvknasigt att läsa högt. Tur nog var det inte mycket folk alls och bara ett till barn.
Samira hittade dock de konstigaste böckerna, eller formuleringarna i böckerna var konstiga enligt mig så jag läste lite på mitt vis.. Ungefär som vanligt :P
Iaf så ska vi ned dit fler gånger och sen försöka låna hem lite böcker också, dock ligger mitt lånekort fortfarande kvar under spisen :/ men det ska jag nog försöka få fram idag o då kan jag samtidigt städa där :)

Nu ska jag försöka få i lillbusan lite frukost, hon ligger faktiskt kvar i sängen ännu. Jag gillar att hon faktiskt e lika morgonseg som jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥