tisdag, oktober 18, 2011

regn, rusk o kyla


Ny vecka igen, fast den började ju så klart igår men jag satt knappt vid datorn, eller där ljög jag, jag låg vid datorn, betade igenom en hel del serier.
Det var en skön måndag och seg, känns som om denna tisdag kommer fortsätta i samma tecken. Det regnar och är så tråkigt grått.
Ska iofs hälsa på Jonas o Tiger en sväng senare idag också så då blir det inte lika segt.

Åhå det e lite småkallt här inne och just nu kom jag på att jag verkligen måste köpa mig en mysig morgonrock, får bli om jag o mormor kommer iväg i veckan och vart vi nu kommer iväg.
Ljus måste jag också komma ihåg för mina är då slut igen, dom tar slut för fort här hemma men det är ju så mysigt.

Nä borde göra något lite nyttigt nu kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥