fredag, oktober 14, 2011

mummel i natten



Wiho, sovmorgon idag. Eller ja lite iaf och den var efterlängtad.
Ingen klocka som väcker mig o jag vaknar helt förvirrad, iaf inte lika förvirrad.
Vaknade dock i natt av att Samira kommit upp i sängen o låg hur skumt som helst så jag fick lägga henne tillrätta varpå hon börjar prata, så jäkla sött! Hon mumlade o frågade vad vi skulle göra o vart jag skulle. Hon fattade nog inte riktigt men hon sov vidare sen iaf.

Nu är det kaffe för min del o ett avsnitt av Karatefylla, Samira ligger kvar i sängen o myser framför barnprogram helt inlindad i täcket.
Buset som vi gjorde igår verkade blivit uppskattat, vi tejpade lite på syrrans dörr med girlanger o en liten lapp. Tanken var ballonger men jag hittade inte dom jag trodde jag hade här hemma, trist som tusan :( Men det löste sig ju ändå även om det inte vart så fint som jag tänkte från början.

Lördag imorgon, gott och ont. Utan Samira men får träffa resten av familjen, sällan det händer så jag hoppas det blir kul o jag hoppas lillebror är med =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥