tisdag, oktober 11, 2011

Ny dos lycka


En lång tisdag idag minsann. Jag var uppe tidigt, egentligen inte såå tidigt men tidigare än på länge för min del.
Alarmet gick strax efter 06 o upp kom jag innan 07 så det är rätt bra för att vara jag.
Fixade frukost o pustade när jag insåg att jag såg lika hemsk ut som alltid..
Oh well, Samira var trött hon med men upp kom hon med o lite frukost fick hon i sig.

Väl på dagis var hon trött igen o surmulen, hon skulle minsann inte leka, hon skulle inte göra något alls. Jag sa att hon får väl kolla på de andra barnen om det är så, inget mer med det. Det lossnade så klart efter en stund.

Jag hade möte, med en läkare nere på psyk. Det slutade med lite tårar o höjd dos på antidepressiva. Mjaa.. jag vet inte, det känns väl bra men ändå inte.
Hoppas att det hjälper men samtidigt är jag så jäkla less på att vara less och blir då ännu mera less.
Ond cirkel var det va?!

Träffade Jonas efter mötet, jag måste varit himla kul sällskap, ungefär som alltid då.
Nä fy tusan, det känns som om det räcker att hålla allt inom mig än att skriva ut det, jag blir bara mer blaha:ig nästan :S

Nu sover iaf Samira o jag ska lägga mig jag med, orkar inte vara vaken längre dock sugen på något men vad vette tusan, kan kanske rosta en smörgås eller två o sen ned i sängs.





Så får det nog bli o så hoppas jag på en bra natt o att jag vaknar pigg imorgon, dags för dagis igen för det känns lite som om Samira faktiskt behöver det när jag mår som jag mår :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥